szombat, május 26, 2012

Epres brownie


A májusi angol Good Food címlapján egy nyálcsorgató málnás brownie fotó van. Kipróbáltam először  a pontos leírás alapján málna helyett eperrel, majd második alkalommal változtattam a recepten. Nekem az a 40 dkg cukor brutál mennyiségű volt, nem szeretem, ha valami annyira édes. Így már nem az a nagyon ragacsos süti lett, de csudajó, még másnap is. Gondolom, málnával még finomabb, de ehhez megvárom a frisset.
Ha valaki kéri, szívesen leírom az eredeti receptet is!

Hozzávalók:
25 dkg étcsokoládé (nálam 70 %-os)
25 dkg vaj
csipet só
4 tojás
25 dkg nádcukor
15 dkg liszt
2 csapott ek holland kakaópor
1 kk szódabikarbóna
20 dkg eper

A csokoládét felovasztottam a vajjal. Hozzákevertem a cukrot, majd egyesével a tojásokat, végül a szódabikarbónával elkevert lisztet. Egy közepes méretű tepsit sütőpapírral béleltem, beleöntöttem a tésztát, végül megszórtam a feldarabolt eperrel. 180 fokra előmelegített sütőben kb. 40 percig sütöttem.
Vigyázzunk arra, hogy ne süssük túl, úgy az igazi, ha roppan a teteje, de a belseje még kicsit krémes. Szerintem langyosan a legfinomabb, egy kis vanília fagyival.

1 megjegyzés:

anna írta...

Twoje zdjęcia są piękne! :)